توزیع بیش از 200 میلیون تومان کتاب در سطح کانون های مساجد استان یزد

مسئول کانون مساجد استان یزد، با اشاره به اجرای طرح تفسیر همراه در بیش از 500 مسجد استان یزد، خاطرنشان کرد: بیش از 200 میلیون تومان کتاب در سطح کانون های مساجد توزیع شده است.


علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد، امروز (23 اسفند)در اولین همایش ائمه جماعت و اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان طبس به مناسبت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به روند فعالیت های کانون مساجد، اظهارداشت: تعداد کتابخانه های کانون های مساجد از 91 به 180 کتابخانه افزایش یافته است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و 750 مسجد در سطح استان وجود دارد، تاکید کرد: از این تعداد یک هزار مسجد در طرح تلاوت نور شرکت دارند.


سید عبدالرحیم رحیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس نیز در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس در شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: در حال حاضر 33 کانون در سطح شهرستان فعال هستند و امیدواریم تا تمامی مساجد مستعد طبس از نعمت کانون برخوردار شوند.


وی با گلایه از کمبود اعتبارات و عدم توجه کافی، با توجه به توانمندی های خوب کانون های مساجد طبس ازهمه مسئولان استان و شهرستان خواست تا نهایت حمایت خود را از کانونها و فعالیت های آن به عمل آورند.


در پایان از 12 نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد طبس تجلیل و هدایای فرهنگی به همه حضار در جلسه اهدا شد.


همچنین نمایشگاه عکس فعالیت های کانون های مساجد طبس در حاشیه این مراسم برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا